Kaksplus.fi

tiistai 23. elokuuta 2016

Luin Spa - Maailman söpöin pyyhe lapselle, sisältää alennuskoodin!


*Kaupallinen yhteistyö LuinSpa:n kanssa.

Nyt on pakko sanoa, että ehdottomasti mun lempparein yhteistyö! :) Oon koittanut etsiä Danielille jo pitkään jotain ihanaa kylpytakkia. Pitäähän lapsellakin olla, kun muillakin on! En vaan oo halunnut niitä missä on nallen kuvia tai muumeja… ja nää on vielä lisäksi ollut jotenkin kökön oloisia ja tuntuisia, buu. Ja minkä ihmeen takia kaikkiin lasten juttuihin; vaatteisiin, astioihin, sisustusjuttuihin ja niihin pyyhkeisiin ja kylpytakkeihin pitää ihan tosissaan laittaa niitä auton ja nallen kuvia? Eikö lapsellakin voi olla tyylikästä, mutta hauskaa pyyhettä? Mä luulin, että kaikki on sitä mieltä, että ei, mutta onneksi olin väärässä! Ja onneksi löysin tieni LuinSpa:n sivuille :) 




Bongasin itseassa LuinSpa:n takana olevien naisten; Marin ja Nooran haastattelun Kauppalehdestä ja siinä kohtaa mun päässä kuului ”halleluja”! Joku ajattelee samoin, kun mä! Uskomatonta. Heille idea lähti liikkeelle hiuspyyhkeestä ja meidän kaikkien onneksi on laajentunut kaikenlaiseen spa-meininkiin, kuten ihaniin lasten tuotteisiin. Tuotteet on suunniteltu olemaan kauniita ja ajattomia, mutta samalla imukykyisiä ja käytännöllisiä. Lisää LuinSpa:n tarinasta löydät täältä.


Yhteistyön kautta Daniel sai aivan ihanan ponchopyyhkeen. Hei kuinka suloinen tuo on? En kestä! Tässä sen näkee hyvin, ei tarvita niitä auton kuvia tai nalleja tai muumeja ja silti voi olla söpö ja lapselle sopiva tuote :) Nuo ihanat korvat on se suloisin osa ja isot taskut plussaa! Nään jo silmissäni sen, kun Daniel juoksentelee ympäriinsä tuon kanssa, kun on tullut iskän kanssa saunasta, viitan korvat vaan hulmuaa :D



Materiaalina tää on ihanan pehmeetä, mutta myös imukykyistä. Yleensä, kun ostaa jonku megapehmeän tuotteen, niin ei se kuivaa yhtään! Näyttää vaan nätiltä, mutta käytännössä ei toimi. No tässä on kumpikin puoli suunniteltu hyvin :) 


Paketin mukana tuli hoito-ohjeet (löytyy myös täältä) ja pyyhe suositeltiinkin pesemään ennen käyttöä, jotta imukyky aktivoituu. Toki muutenkin kaikki lapselle tulevat (ja iso osa omista) pestään ennen käyttöä. Pyyhe on pitkäkarvainen, jonka vuoksi pesun jälkeen suositellaan kuivausrumpua, jotta kuidut avautuvat takaisin pehmeään ja pörröiseen loistoonsa. No arvatkaa onko meillä kuivausrumpua… ei (vielä)! Toinen vaihtoehto on ravistella pyyhettä kunnolla pesun jäljiltä. Kyllä tuosta meidän ainakin tuli hyvä ilman rumpuakin :)


Mitäs herra testaaja tykkäsi tuotteesta? Heti, kun sain paketin auki, niin alkoi kova ihmettely ja nyplääminen. Korvia hypisteltiin eniten! Ja sitten tuli jättimäinen hymy (niinkuin kuvista näkyy :D), kun tuon laittoi päälle ja hupun päähän!


Tää on siis yhteistyöstä huolimatta täysin mun oma mielipide tuotteesta, kukaan ei ole maksanut mulle positiivisesta tekstistä, en vaan keksi mitään moitittavaa :) Löytyykö täältä muita, jotka ovat ahdistuneet kauppojen tarjonnasta pyyhkeiden ja spa-tuotteiden osalta? Eikun shoppailemaan LuinSpalle! Mulla on ilo saada antaa teille lukijoille alennuskoodi eli koodilla diaryofa saat kuun loppuun asti tuotteista -10%! Eli siis kipin kapin nappaamaan itselle ne mieleiset sävyt käytännöllisistä ja ylellisistä spa-tuotteista! Kävin itsekin tekemässä pienen lisätilauksen juuri…hups! Älkää kertoko mun miehelle :P


Kuulette aiheesta vielä lisää hetken päästä, koska sain jotain kivaa itsellekkin testaukseen! Ja voin kertoa, että oon aivan rakastunut tähän ;) Palataan!


*Ponchopyyhe saatu yhteistyön kautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti