Kaksplus.fi

torstai 25. elokuuta 2016

LuinSpa - Hemmottelua äidille + ARVONTA

*Kaupallinen yhteistyö LuinSpa:n kanssa.

Tittidiii! Sain siis itse testaukseen sen mistä kaikki alkoi; hiuspyyhkeen! Mä en oo ikinä edes osannut ajatella, että tää olisi todella näin käytännöllinen. Oon vaan kironnut sitä, kun koitat pidellä normaalia pyyhettä hiuksissa suihkun jälkeen ja saada jotain tehtyä. Peseppä kasvoja tavallinen pyyhe hiuksissa, ei onnistu. Mites sitten kropan rasvailu? Tai ihan ylipäätään mitä vaan puuhaa suihkun jälkeen. Koko ajan levähtää se pyyhe hiuksista ja mä oonkin jo luopunut siitä. Koitan kuivata ja hangata (ei tee hyvää hiuksille!) ne mahdollisimman kuivaksi ja nostan klipsillä nutturalle iltapuuhien ajaksi. Sitten huomaan, että kaks sekuntia ja niskasta valuu vesi tai jotain yhtä ihanaa ja mukavan tuntuista.

Mun versio on ihana Limited Edition Sand&Snow <3

LuinSpa:n koko tarina alkoi tästä pyyhkeestä. Ajatus oli hyvä ja käytännöllinen, mutta markkinoilla oleva yksilö laadultaan huono. Mitä tekee LuinSpa:n tehokaksikko? Hyödyntää hyvän idean, tekee siitä paremman ja laadukkaamman ja samalla uudistaa täysin spa-tuotteiden markkinat! Kyllä mä ainakin ostan hyvin ja harkiten tehtyä luksusta ja maksan siitä muutaman euron enemmän, kun hintaerokaan muihin pyyhkeisiin ei ole suuri :)


Mä oon nyt testaillut mun hiuspyyhettä ihan joka ilta :D Bloggari pahoittelee tässä kohtaa, mutta kuvat on sitten ihan suoraan suihkun jäljiltä. Kaikkine näppyineen ja silmäpusseineen. Mun mielestä olisi hieman koomista (ja epätodellista) kuvata ”suihkunraikasta” itseään täysi pakkeli naamassa. En mä ainakaan suihkun jäljiltä näytä vasta meikatulta irtoripsineni :P Ainakin itse koen, että kivempi näin! Ja olen ihan oikeessa tilanteessa tuotetta käyttänyt ja sen perusteella kerron mielipiteeni :)


Tää on ponchopyyhkeen tavoin pitkäkarvaista kuitua ja meillä ei edelleen oo sitä kuivausrumpua, joten siksi ei näytä ehkä niin muhkealta, kuin tuntuu :) Tätä on aivan uskomattoman helppo käyttää! LuinSpalla on aiheesta myös video täällä, käy kurkkaamassa! Ja tää todella pysyy päässä. Ja pitkistä kuiduista huolimatta kuivuu nopeasti! Mullakin on melkoisesti tukkaa ja se kyllä tuon kastelee. Pelkäsin alkuun, että on megamärkä pitkään, mutta ei onneksi. 


Mä oon siis aivan rakastunut tuotteeseen, jos jollekkin jäi epäselväksi :P Kiinnostaisiko sua päästä kokeilemaan LuinSpa:n hiuspyyhettä? ;) Sitten vaan osallistumaan arvontaan! Eli siis kyllä, mä sain yhteistyön kautta arpoa teille ihanille lukijoille yhden tällaisen hiuspyyhkeen! Kerroppa tuohon kommenttiboxiin, minkä värisen hiuspyyhkeen (vaihtoehdot löytyy täältä) haluaisit ja liitä mukaan sähköpostiosoitteesi, niin olet mukana arvonnassa :) Arvonta päättyy 1.9. kello 22 ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostiin. Hurjasti onnea arvontaan kaikille! Tän sä ehdottomasti haluat ;)



P.S.

Muistathan vielä alekoodin LuinSpa:n verkkokauppaan! Eli koodilla diaryofa saat -10% tilauksestasi kuun loppuun asti! Kaikki ostoksille! <3 Kurkkaa myös edellinen postaus  Danielin ponchopyyhkeestä.


P.P.S 

Minitauko tiedossa! Enää muutama päivä hääjuhliin, jaiks! Ja arvatkaa kuinka monta juttua kesken… MONTA :D Palataan juhlien jälkeen asiaan!


*Hiuspyyhe saatu yhteistyön kautta.

22 kommenttia:

  1. Olis kiva päästä testaamaan ja tarpeeseen tulis 😉 musta olis paras vaihtoehto mulle. saarnio.mirka@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Mulle mulle!! �� ja värinä granite �� mastjenni@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Vaikuttaa ihanalta tuotteelta :) Ottaisin sand-värin. nea.martikainen@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Kuulostaapas ihanalta tuotteelta, mukana arvonnassa ja tuo snow olis mun valinta ♡ unelmienelamista@gmail.com

    Ja tsemppiä viimeisiin valmisteluihin!!!

    VastaaPoista
  5. Tulisi niin tarpeeseen! Pitkien hiusten kanssa lähes välttämätön. Ottaisin mustana. :) eksistenssi@me.com

    VastaaPoista
  6. Väri sand :)
    ida.kojo@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Joo todellakin on tarpeellinen keksintö, en edes tiennyt että on olemassa mutta täällä olis yksi pehko joka tarvis :D granite :) sangynalla@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Ihana keksintö! Granite on sävynä eniten minun mieleeni! :)
    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Mustana mulle! :-) reettaj@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Olisipa tämä kätevä! Granite miellyttää värinä eniten☺ kaskinen.anna@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Väri Sand olisi aivan ihana! ltgb2010@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Loistava keksintö! Väri Sand miellyttää.
    paivi.karvinen@outlook.com

    VastaaPoista
  13. Tuohan olisi tosi kätevä! Ei enää isoa pyyhettä päässä! Värivalintani olisi Sand :)
    hanna8201@luukku.com

    VastaaPoista
  14. Whoop - Granite! clarissa.raty@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Olisipa kiva! Black ��
    jennille@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Kuulostaa hyvältä! Värin snow valitsen :)
    minna82@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Granite olisi väri!
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Granite olisi valintani.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Tuo olisikin kiva. Väri vaikkapa granite.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista